תודה רבה!
הפרטים שלכם התקבלו.

עוד קצת ומתחילים לעבוד חזק על ההצלחה שלכם בדיגיטל.

@username
קרא עוד
אני בונה אתרים באלמנטור ואיש SEO אני בונה אתרים כבר מעל 3 שנים עם אלמנטור אבל זה לא סוד שכתיבת קוד מכל סוג שהוא זה לא הצד החזק שלי. אחרי 400 פעם בערך שניסיתי להבין CSS ופעם ראשונה באמת הרגשתי שאני בכיוון הנכון
@username
קרא עוד
יצא לי גם להיות תלמיד בקורס שנתן העביר וגם לעבוד איתו על מספר אתרים. הרמת מקצועיות ואמינות שהוא עובד הן מהכי גבוהות שיצא לי להכיר בשוק, נתן גם מקצועי גם אפשר לסמוך וגם יודע לפתור בעיות בצורה מדהימה! ממליץ באמת מכל הלב.
@username
קרא עוד
העבודה עם נתן מתוקתקת מהרגע הראשון! הבין מיד את הראש שלי וביצע הכל בצורה מעולה. בהחלט נמשיך לעבוד יחד!
@username
קרא עוד
כיזם שכבר למעלה מעשור חושב ומפתח רעיונות לאתרי תוכן ועבד עם לא מעט נותני שירות בתחום. מאז היכרותי עם נתן יכולותיו, מבנה אישיותו וכישוריו, הוא ללא ספק ה אחד עבורי בכל הקשור לנושא ולשנים רבות קדימה. היכולת להבין, לנתח, לחשוב 5 צעדים לפניי וליישם בצורה מעוררת התפעלות מפתיעים אותי בכל פעם מחדש. ללא ספק נתן הוא איש הצוות המושלם והשלם לעניין. מאושר שהכרתי את האיש ויכולותיו.
@username
קרא עוד
נתן הוא איש מקצוע אדיר. הוא יודע לבצע דברים מורכבים טכנית, לנהל פרוייקט, הוא מענטש והמחירים שלו מומלצים. בתור מקדמת אתרים, נתן הוא אחד מאנשי המקצוע שאני ממליצה עליהם בבטחון מלא ללקוחות שלי. ואם אני זוכה לעשות איתו עוד פרוייקט - בכלל ליגה.
@username
קרא עוד
אני עובדת עם נתן על מספר פרויקטים, עם מספר לקוחות שונים ותמיד תמיד מקבלת מחמאות מצד הלקוחות שלי על השירותיות שלו והנועם וגם מבחינתי העבודה תמיד נעשית במקצועיות ובמהירות ועם חיוך. ממליצה בחום ובאהבה!
כל הזכויות שמורות - www.nsharg.com - נתנאל שרגייב
דילוג לתוכן